Miran2020 SevgiLina_ 15 aylık hastane takipliyiz biz keppra kullanıyoruz ama nöbetler tekrarlamqsı bizde olduğunda hastaneye gittik ilk iki kez ameliyat oldu bizim nöbet beyindeki apseden oluyordu
Miran2020 Btlalparsln67 6 aylıkken oldu ilk boş bakıyordu seslendim tepki vermiyordu parktaydık baktım eli titriyor öyle farkettim
Miran2020 Havvakck yok canım bizim beyinde apse vardı kalp anjiyosundan sonra enfeksiyon olmuş kalp kapağında o da beyine sıçramış ameliyat olduk nöbetler kesildi