Utkucan hayır her hareketi yaptığında tutuyorum kaskati olmadı hiç bir kasılmasında duruyo hemen sadece bı kaç kere ikinir gibi karnına bacaklarıni çekip sıkıyo kendimi kıpkırmızı oluyo kucagima alınca duzeliyo rengi hemen yerine geliyo ağlama falan da olmiyo annemler kaka ya da gaz yapmaya çalışıyordur demişti oda oğlum 4.aya gircek 4 kere oldu ama sonrasında kaka yaptı mutlaka ama insan emin olamıyor işte