Merve-eee Ozanasafinannesi biz de ocak ayinda yasadik ayni seklde varla yok arasindaydi ama doktor ben riskw atamam siz atabilir misiniz dedi yani ben gerek var mi demistim. 4 doz da yaptirdik. Gecmis olsun ben de aglamistim kendimi sucladim bir de asi bizde ates kusma yapti ilk dozunda… tekrar yasanmamasi dilegiyle…
Deletedmom_34 mihrosum biz de 2 gün oldu iğne vurmadık, şimdilik iyi çok şükür. Ama burda neredeyse herkes kuduz aşısı yaptırın vs yazıyor, ondan size danışmak istedim, teşekkür ederim 🌸