Aniliko canim bende 3 bucuk aylikken yaptirdim suan dort aylık ilk iki gun kremledim ondan sonra sürmedim sadece pansuman yaptim miktop kapmasin diye ve genelinde o iki gunde acik birakmaya çalıştım 20 dakika felan her altini actigimda diğer gunlerde direk bagladim bezini hatta her arayan çişi onu iyilestirir korkma dedi cok şükür hicbir sorun yasamadik