Dün 4 aylık bwbegimi sünnet ettirdik. Doktor krem verdi günde 3 defa süreceğim. Stresten bir çok soruyu sormayı unutmuşum. Kafama takılan bir şey var .kremi sürdükten sonra çiş yapınca pipisinin ucu nemli kalıyor bezini degistirirken orayı kuru mu bırakmam gerekiyor. Pamuk degdirmeye korkuyorum aslında ama .deneyimli anneler kuru mu bırakmam lazım. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız.