Petitom AysegulEmre canım geçmiş olsun ama ihmal etmeyin ben geçen bebeğim ateşlendi eklem yerlerinde döküntü oldu ben de ateşten zannettim çoğalınca götürdük kızamık geçiriyormuş dişten zannetmiştik biz de
AysegulEmre Petitom çok geçmiş olsun götürdük serum takıldı kanında viral bi virüs var dediler Covid-19 testi istendi
Petitom AysegulEmre Allah şifa versin inşallah hemen düzelir çocuklar hasta olmasın çok çok zor oluyor
AysegulEmre MinnakAsel reflor diye probiyotik yazmış doktor ama eczacı nasıl kullanacağını söylemedi nasıl içircem bunu ben toz şeklinde
MinnakAsel AysegulEmre yarım su bardağı içme suyuna atıyorum ben karıştırıp şeker atıyorum yoksa başka türlü içmiyor yada yoğurduna koyabilirsin günde bir kere ama
MinnakAsel AysegulEmre 19 aylık günde bir kere veriyordum içindeki kullanım kılavuzunda da bir kere yazıyor abim eczaci oda günde bir kere kullan demişti
Ozbek42 AysegulEmre Kakasının siyahlığı ondandır.. ama günde Cok fazla ishal dışkılama oluyorsa mutlaka probiyotik olmalı susuz kalır vücudu
Ozbek42 Bi gayta testi olsa dahaiyi olur bence doktora gidin mutlaka bu kadar uzun süredir ishallik iyi olmayabilir..