Merhaba kızlar oğlum pazartesinden beri hasta ciğerleri dolu dedi doktor antibiyotik iburamin verdi sesi gitti bu arada yavaş yavaş düzeliyor fakat ateşi geçmiyor bi türlü dünden beri günde 1 defa ateşlenmeye başladı üst dişi 1 haftadır yarıldı fakat diş tam anlamıyla görünmüyor acaba dişten mi bu kadar ateşleniyo yoksa korkmalı mıyım bu arada 1 haftadır da ful ishal yani siyah yapıyor çoğunlukla ıshalini yaşayan varsa yorum yapsın lütfen!