asude456 üzülmek bişeye çare değil ki canım amacımız bebeğimizin karnını doyurmak anne sütü alıp mama vermemek değil mi. Ki mama da kötü bişey değil stresten sütüm kesildiği oluyor ya da ilaç kullandığımda 3 gün 1 gün anne sütü almaması gerekiyor mesela mama veriyorum ben sütüm yetmediği zamanda oluyor tabiki cc hesabı içtiği için anne sütünü mama verdiğimde oluyo. Biri bişey mi diye he tamam yaparım he evet yapıyorum de geç ağzı olan bütün gerizekalılar konuşuyo. Eğer bağ kurmak istersen bebeğinle elini tut kafasını okşa gözlerine bak o bile sütünü hemen indirir göğsüne ben yastığa yatırarak veriyorum kucakta vermiyorum sütünü elini tutmadan içmez mesela sütünü gibi gibi neye alıştırırsan öyle gider