asude456 philips avent biberon kullanıyordum ben, sonra sağım makinasının lansinoh biberonunu da vermeye başladım o daha yumuşak, tahminimce onun sayesinde memeyi de tutmaya başlamıştı bebeğim, ama çoğunluk sağıp veriyordum, çift pompayla 10-15 dk arası sağım yapıyordum, zaten sonlara doğru süt bitiyordu gelmiyordu, düzenli sağıma dikkat ettim , kilo alımı tatmin ediciydi ama 4. aydan sonra öyle ayda 1 kg ya yakın almadı , bunun sağımla ilgisi olduğunu düşünmüyorum ama. Lansinoh biberon tavsiye ederim memeyi tutar inşallah en azından gece emer. Ben gece bi nebze rahatladım, gece sağım yapmıyorum çok şükür.