Canmoglum- Kuzeybabyy evim çok soğuk değil aslında ama üzeri sürekli açık asla uzerinde bisey bırak miyor
Ssssraa Eyllebr hayır örtmüyorum uyku tulumun amacı üzerini örtülmemesi zaten, yorgana sarıyorsunuz gibi düşünün. Ama evin derecesine göre tog değerinde almalısınız aksi taktirde terler ya da üşür.
Eyllebr Ssssraa tulum almadan önce odam 20 dereceydı anlamadığım bir ısınma var 22 oluyor bende 2.5 almıştım üstünü sürekli açtığı için
Eyllebr Ssssraa bu tulumu aldım tog degerı 2.5 dıye doğrumu acaba https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5168160/2268588
Eyllebr Ssssraa ıcınde şimdi uzun kollu zıbın ınce pijama var üstü açık üşümez ıns ay annelık ne zor usucekmı terlıcek mi dıye bakmaktan uykuda uyuyamıyorum
Ssssraa Eyllebr terlemesin, azıcık üşüyebilir. Ama yeter ki terlemesin😊 orta yazdığı için 1buçuk mu diye düşündüm ama, etiketinde yazmıyor mu tog değeri? Ben geçen sene almıştım ve sitede tog değerleri yazıyordu şimdi değiştirmişler sanırım.
Alyehus Eyllebr 2.5 tog sobalı evler için dedi bana satıcı. Ben Trendyol dan aldım evim 21-25° arasında 1.5 tog kullanıyorum
Eyllebr Ssssraa yazmıyor canım ama açıklamada altında 2.5 tog degerlı yazıyordu sımdı degısmıs yazmıyor ondan onu aldım bende
Alyehus Canmoglum- benim kızım 3 aylık 1. Ayından itibaren 0-6 ay ayaksız tulum aldım Trendyoldan evim 21-25° arası 1.5 tog tulum. Atlet tulum üzerine uyku tulumu giydiriyorum ne üşüyor ne terliyor çok aşırı memnunuz sıcacık oluyor vücudu. Alacaksanız da ayaksız araştırın daha sağlıklı diye okudum ☺️ Trendyol da indirim de şuan 76₺ olmuş tavsiye ederim 🌼
asli-tlk Canmoglum- e bebekten aldım 1.5 tog evn durumuna göre giydiriyorm icine zıbın vs. memnunum:))
Umudum35- Canmoglum- büyük beden al. Paçalarını kollarını kıvır seneye de giysin :) ben öyle yapıyorum
Esila001 Canmoglum- lc waikiki den aldım ilk defa uyku tulumu aldım çok güzel çıktı 2.5tog aldım soğuk olduğu için memnunum