YadeKaradag ben de koltuklarımı o dönemde streç filmle sarıp üstüne çarşaf sermiştim hamileydim kendi işimi kendim çözebiliyodum ben de arkadaşımın uyuz tanısından hemen sonra tedaviye başlamıştım eczaneden aldığım losyonla atlattım ekstra başka bişey kullanmadım ama şuan o kadar korkuyorum ki kızım küçücük 😢