Benim oğlum da 10 aylık oldu dün emeklemiyor yürümüyorda biz tuttuk mu yürüyor arada yürütece koyuyorum orada baya yürüyor ama bir ayağını yan basmaya başladı 😒doktora götüreceğim acaba normal mo diye 10 ayın da bu durumda olan var mı acaba emeklemiyor ve yürümüyor