Kizlar nasil duzeltebilirim bu durumu ? 10 aylik kizim 7. aydan beri siraliyor. Ama parmaknucuna basiyor. Koltuklarimiz biraz yüksek kiziminda boyu kisa :) tutunmaya calisirken parmak ucuna cikiyordu. Simdi alışkanlık kaldi tek elinden tutuyoruz yuruyor fakat parmak ucunda. Dumduz ayaginin komple ustune basarsa tutunmadan ayakta durabiliyor. Ama cok nadir basiyor. Duz basmasi için ne yapabilirim ?