umutayaz35 Cinarinannnesi nasıl açılmış kız açılmaz 😄o şişlik normal ben ameliyattan 2 gün sonra yıkandım bant falanda takmadım bantı hastanede çıkardılar takmadım daha
Cinarinannnesi umutayaz35 Ya göremediğim için tam yakıştıramadım duşta açılmış cikardig8m zaman şu gibiydi bant
Mlttpl Cinarinannnesi Bant yapıştırmamak daha kolay iyileştiriyor birde duş tavsiye ederim biraz duşta dikişler yanıyor ama öyle çok büyük bir ağrı değil tabiki de şişme olayı bende de oldu ama geçti birkaç hafta sonra
nazlieylul 1omer_annesi bn sezeryanda bile herşeyi hissettim bnm çok kötüydü iyileşmemde çok zordu bide ikiz gebelikti ondan travma bnde 😅
Keskeuyusamm Canım benim de öyle olmuştu enfeksiyon kapmıştı hemen doktora gitmiştik sen de dikkat et. Eğer ağtı devam ederse yada akıntı hemen git
honeymomm Cinarinannnesi İyice kurut duş aldıktan sonra günde bir kere batikon ile temizleyin ilk bir haftadan sonra dikişlerini açtır ondan sonra tekrar duş alabilirsiniz benimki 7 ay oldu hala sızlıyor bazen normal ama çok dikkat edin enfeksiyon olursa çok uğraşırsınız.
Tazeanne08 Cinarinannnesi ben hiç bant yapıştırmadım canım ameliyatta yapıştırdıkları bantı doğumdan bir gün sonra duştan sonra çıkarttım sonra da hep açık kaldı.
Tazeanne08 Cinarinannnesi öyle daha çabuk iyileşti ama 🤣 ilk bi kaç gün üstüne temiz pansuman bezi örtüyordum sonra onu da açtim
Gryffindor Cinarinannnesi Aynısı başıma geldi. Hastaneden eve geldim duş aldı su geçirmez bant demişlerdi. Bir çıktım bant balon gibi şişmişti su almış. Kuruladık ertesi gün hemen doktoruma gittim bantı çıkardı artık buna gerek yok dedi. Ama bir sorun olmamıştı. Sprey sıkmışlar mıydı
nazlieylul Gryffindor o bantların uzunları var onlar daha iyi tututyor özellikle uzun isteyin bn aldm hazırladm sadece banyoda kullanıcam sıcak sudan korkuyorum değmesin