Boranimmm minikcivcivinannesi İyi bende başlım onun yanında başka d vitamini faln kullanılmıyor demi.
minikcivcivinannesi Boranimmm yok hayır , 4. ayda sağlık ocağı kan ilacı başlatıyormuş ama kendi doktoru biz 6. ayda başlatıyoruz dedi
Busraslan5 Boranimmm biz 10 günlükken başladık. Zaten 1 fıs sıkıyorsunuz kabız yapacağını sanmıyorum. Bizde hiç yapmadı
Nurduman Burciinn anne sütü alıyorsa sen kuru kayısı bol bol ye canım seni çalışıyor biraz bağırsaklar ama 🤦🏼♀️ Çocuğa hemen fayda ediyor