Burciinn Katkı maddesi BHA vs yok diye Ocean d vitamini kullanmaya başladık, kabızlık olmaya başladı. Bebeğim 3 aylık her gün 2 kez kakasını yapardı artık hiç yapmıyor. Sizde de oldu mu hanımlar
eylusko_ Burciinn bende onla alaka li değildir. çünkü d vitamini bildiğin zeytinyağı icin de vitamin var . bence kaka yapmasını kolaylaştırdı. sonuçta yağ içiyor
Sedaekrem Burciinn bellı Bı gunu gecıyomu kaka yapması yoksa bu Kabızlık degil her gun yapmaması ben kullanıyorum 23undden beri fılan kakası gayet normal hergun yaptıgıda oluyor ıkı kere yaptıgıda bir gundr
Balkokum Burciinn Bende ocean kullanıyorum 4 aydır kabızlık sorunu yaşamadık anne sütü alan bebeler 10 güne kadar kaka yapmaması normal sayılıyor 😌kabızlığını hissediyorsanız bol bol masaj yapın ek gıda almadığı için de kabızlık olmayabilir
Burciinn Sedaekrem çocuk cerrahı 3 gün yapmazsa fitil ile sen yaptır demişti. Vitamini vermediğimde günde 2 kez yapıyor en az., verince hiç yapmıyor
Burciinn Balkokum çoğu doktor öyle söylüyor ama bizim doktorumuz en fazla 5 gün yapmadığında kendin yaptır dedi, çocuk cerrahı da 3 gün dedi
Burciinn Boranimmm sağlık ocağının verdiğini kullandığımda da aynısı oldu acaba d vitamini kabız yapıyor olabilir mi
Boranimmm Burciinn Onu bilmiyomda ben iki gün kullandım yaptı dahada vermedim ama yorumlarda okudugum kadarıyla önemliymiş vermem lazım ocaen aldım oda 4 ayda baslaniyormus dediler daha kullanmadım bende merak ediyom şimdi kullansam mi diye
MyLoveBoy00 Burciinn bizde kullanıyoruz ama olmadı hiç olacagini da sanmıyorum icinde bol miktarda zeytinyağı var çünkü
Busraslan5 Boranimmm biz 10 günlükken başladık. Zaten 1 fıs sıkıyorsunuz kabız yapacağını sanmıyorum. Bizde hiç yapmadı
Boranimmm minikcivcivinannesi İyi bende başlım onun yanında başka d vitamini faln kullanılmıyor demi.