bestekar11 tek yaşıyorum, 2 bebisime tek bakıyorum haliyle. Anormal gelmiyor, tek başıma karnimda taşıdım, tek başıma doğurdum nihayetinde..
Zaten kim olursa olsun yanında yine kimsenin bakmasi senin bakman gibi olmayacsk, bebisin hep senin kucağında sakinlesip huzur bulacak. Yürümeye başladıktan sonra siz de rahatlayacaksiniz. Arada bir misafirlige gitmek, dışarıya, avmye gitmek iyi gelebilir