Mom4565 tabi mutlaka. Ama her bebek de birbirinden farklı. Uykusuz bir türlü düzene girmeyen bebekler var. Yemesi içmesi kakası banyosu problem olan. Tabi anneler de birbirinden farklı. Herkesin sabrı bir değil. Herkesin mayası farklı. Dolayısıyla davranışları da. O yüzden normal diye bir şey yok. Önemli olan anne nasıl mutlu, bebek nasıl mutlu?