BuzluKahve Waffle İsverene devlet ödüyor, o da çalışanına ödüyor. Biz isyeri sahibiyiz. Hep öyle oldu.
ObirAnnnee Waffle Tamam işte onu şirket değil devlet kaldırdı. Benim eşimde özelde çalışıyor şirketle alakası yok. Devlet vergiyi kaldırdığı için otomatik olarak agi’de devre dışı kaldı.