Oglusm Waffle Anladım canım asgari ücrete çalısmıyor eşim. Kaldırıldı dediğine göre de patronu fırsatcılık yapmıs bu durumdan demekkii
BuzluKahve Oglusm kaldırıldı. Asgari ücretin üzerinde çalışıyormuş eşiniz, bu durumda maasinin asgari ücret çıktıktan sonraki kalan miktara agi uygulanacak. Verilen zam herkese cok yüksek gibi geldi, ama agiyi kaldırması saçmalık. Hükümet işini bilir😂
BuzluKahve Waffle İsverene devlet ödüyor, o da çalışanına ödüyor. Biz isyeri sahibiyiz. Hep öyle oldu.