Edizin_Annesi aynı resmen. Ben sağıyorum. Sütümü içiyo 80 cc falan. Ama illa o memeye yapışacak. Sağmayınca emmiyo. Bir iki emiyo sonra emzik gibi takılıyo. Uyuya kalıyo yatırıyorum. Hemen uyanıyo. Bazen sütüm yetmeyince mama kullanıyorum. Sma ama hiç memnun değilim. Hem gaz yapıyo hem de pişik yaptı. Ne almalıyım ben de bilmiyorum.