Durununannesii ayrıca maşallah 🧿 Aslında ben yine hiç gülen yüzleri kullanmamam yüzünden yanlış anlaşıldım! Ünlem kullanmayı seviyorum ve şu gülen yüzleri (emoji) kullanmayı hiçte sevmiyorum! Azcık eski kafalıyım malum yaşım ! Sizler kadar genç ve çağa ayak uyduran biri de değilim! Ünlemlerim kızgınlık değil şaşkınlık belirtiyor aslında ama işte yüz ifademi görmeyince yazı dilinde malesef kızgınlık ciddiyet gibi okunuyor üç ünlem hatta bence biraz muzur bile...