Srht bana mı dediniz? Gayet sağlıklı her ay doktora gidiyoruz, ağlayarak yaptırıyor istediği herşeyi , ağlamayan bebek sağlıksız olmadığı gibi ağlayan bebekte sağlıksız değildir Hanfendi, ayrıca yazımda demiştim gaz , diş dönemlerini ağır geçiriyor, kilosu standartların üstnde gayet sağlıklı!