syaby Tubikim optiprolar 2 çeşit birisinde sol üstte mavi yuvarlak var geliştirilmiş protein teknolojisi yazar , probiyotikli olanda aynı kutu ama sol üstte mavi bayrakta geliştirilmiş formül yazar
syaby Tubikim kimse etmiyor zaten biraz daha belirleyici olması lazım şuan kullandığın mavi bayraksa probiyotiklidir probiyotik yeşil kaka yapıyor
syaby Tubikim o zaman probiyotikli canım merak etme zararı yok hatta daha iyi , yeşil yapar kakasını bizim 4 aydır yeşil
momiesbabies Tubikim süt üşütmüş derler. siz kendi göğsünüzü ve ayaklarınızı sıcak tutun. hırkanızı eksik etmeyin. Dolaptan soğuk şeyler yememeye dikkat edin, bebek üşüttüğü için değil 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tubikim momiesbabies o konuda haklı olabilirsiniz.son üç dört gündür ccok dikkat etmiyorum edemiyorum
BegumIscanTunc Tubikim kızım 5 buçuk aylık tadımlara başladıktan sonra koyu yeşil ve katı dışkılama oldu bugünde aynı şekilde kına yeşili gibi birde katı 2 hafta sonra kontrolümüz var o zaman doktora danışacağım birde aşırı zorlanıyor kakasını yaparken
Tubikim BegumIscanTunc Biz 5 e yeni girdik tadım yaptirmiyorum daha ama az evvel mamadan olduguna kanaat getirdim, sizin belki bağırsakları henüz alışık olmadığı için olabilir aman başka sıkıntılar olmasın da tek derdimiz.bu olsun