Ulku_06 dinle_beni_bi Düdüklü de de güzel olur aynen. 2yıldır düdüklüde yaparım zaten ben. Bu yıl fırında yaptım. 😁 Çok güzeldi. Bolca markasını da ayrıca tavsiye ediyorum. Erpiliç’in. Yumuşacık