sisemu asli_gulmina ama dil bagıysa eğer neden daha once olmadi dicem of annelik vicdan demek degil mi zaten
sisemu Elanur11 evde turkce konusuyoruz. Ana okulunda almanca duyuyo. En fazla uc heceli kelimesi miyaba :)
Elanur11 sisemu yiğenim 4 yaşında konuştu dilbağı var ameliyat şart değül dediler. Anne baba dede demiyormu. Birde altı bezlimi? Benimkide yurtdışı kreyşe başlıcak turkce az anlıyo yabancı dille kafası karışabilir
sisemu Elanur11 konuşma terapistine gittik aslinda.. ümraniyedeydu. Logopedi bölumune gitmemiz gerektiginizi soyledi. Otizm belirtileri gormedi.. bu arada dil bagı da vardı onu da aldirttik ama 2 ay olmak uzwre psk bir gelisme yok.