Merhaba Türkiye’te tatile geldim. Gelmisken de oğlumu bi kaç yere baktirmak istiyorum. Konusmak terapistinden randevu aldim ama dil baği diyen cok kisi oldu.. cunku aglarken dilini hic kaldirmiyo.. 3 yaşindayiz bu arada..
Dil baği kestirenler oldu mu aranızda? Konusamamasi sanirım bu yuzden.. almanya’da da dil baği dediğimizde doktorlar ciddiye almiyo, gülup geiyorlar😑 tavsiye edebileceğiniz doktor ya da hastane var mi?