agns Tabi ki tercih meselesi. Ama içinde bulunduğumuz durumda insanoğlunun doğasında yok diye yola çıkarsak konu dağılır. Elimizde tuttuğumuz telefon da yok. :) Ve daha bir çok şey. Anneler biraz rahatlamak için tercih ederler genelde emziği. Rahatlatır da… :) Sadece arkadaş emzik vereyim mi diye sormamış, marka ne önerirsiniz diye sormuş. Ondan ilgimi çekti yorumunuz. Yoksa her şey tercih.