Doga0812 araştırmalarım şöyle kauçuk emzik 6 aydan sonra veilmeli çünkü silikona göre daha çok Efor sarf ediyor. 0 6 ay silikon emzik verilmeli imiş. Ve çene yapısını bozduğu değil kuvvetlendirdigi dis hekimlerince tavsiye ediliyor. Meme reddi yaşamamak adina ilk bir ay verilmemeli deniyor. Benim kızım suan 2 aylık bir haftadır uyuturken ve yolculukta veriyorum. Ve 9 aydan sonra biraktirilmaya yonelin deniyor . Nuk emzik verdim yuzunde aşırı derecede iz yaptı kauçuk almıştım ama araştırma yapmadan. Şuan wee baby var 2 gündür emiyor. Tommie tippe almayı düşünüyorum. Bu arada Frig. Galiba bu marka emziği olan kullanmasın boğaza kaçma tehlikeli sinden dolayı firma geçtiğimiz hafta piyasada n topladığını duyurdu .