oyoyoyyedibeni canım bebekelrin ellerinin ve ayaklarının soğuk olması normalmiş doktorumuz öyle demişti sen ne giyiyorsan bi kat fazlasını giydir yeter demişti benim kızım şimdi kudurdu doğduğunda çok sakindi 40 haftalık doğdu tırnakları flan uzun uzundu 1 hafta sonra tırnaklarını flan kestim oyuzdin çok sorun yaşamadım ben (: