Fundaesila ya benim kızım 52 gunluk eldiveni cıkardım 1 aydan sonra sadece uyurken takıyorum , ama gözüzünü oyuyo bildiğin hatta bu sabah eldiveni cıkarmıs gözünü oyuyo aglıyo bide ona uyandık zor sakinlestirdim ödüm kopuyo gözüne bise yapacak diye sizde Boyle bi sorun olmadı mı? Sinirlenince direk göüzüne elini atıyo gun icindede , bide elleri buz oluyo bu normal mis ama ben yine de korkyorum üsüdü mü diye 🙈