selosunannesi 35 aylık kızım. ilk 22 ay sıfır ekran. Sonrası 30 dakika falandı. Yakın zamanda abarttı izleme olayını 1 saate çıkardı yemek yerken bakıyordu, yemekte telefon olayını kaldırdım süre azaldı baya. Mesela bazı günler hiç açmıyorum son zamanlarda. Açarsam da 10 15 dakika o kadar. Ama bu benim tercihim, kimseye de izlet ya da izletme demem. Belki ama biz yalnız bakıyoruz diyenler olur diye yazıyorum, kızım 15 günlük olduğundan beri tek başıma bakıyorum. Ailelerden uzaktayız ve yanımıza kimse gelip kalmıyor pandemi nedeniyle pandemi başladığından beri.