Tv herkese zararli. Ben izletmemeye gayret ediyorum. Ama sunu farkettim. Mesela ben genelde tv izlesem de oglum pek orali olmaz reklam disinda, reklam olunca da kapatiyorum. Kendimce bunu da yapmayayim hic izlemeyeyim dedim bir sure boyle gitti. Sonra yine actik tv. Bu sefer izlemedigine de odaklandi iyce cok dikkatini cekti. Sanirim uzun sure bakmayinca da bu sefer daha merakli oldu. Evde varsa tv ilerde merakli olmamasi icin yoksun birakmama fikrindeyim ben. Simdi arada aciyorum kendim izliyorum pek bakmiyor arada bakiyor dikkatini dagitiyorum zaten gunde 1-2 saatten fazla ben de izlemiyorum.