Bizde de aynı sorun vardı aşırı gazlı bir bebek dedi doktor bu yüzden emerken de zorlanıyor ve mide kapakçığı daha oluşmadığı için bu dönemde aşağıdan çıkmayınca baskıyla yukarıdan çıkıyormuş o yüzden emzirirken ara ara gazını çıkarıp devam et dedi doktor bir de melisa çayı iç dedi o da rahatlatır dedi ben bir çay kaşığı veriyorum bazen işe yarıyor gibi ama eskisi kadar kalmadı.. Bu arada kilosu iyiyse ek gıda vermeyin emziğe başlayın belki çene kasları güçlenir