Acaba gaz olabilir mi? Tahminime göre benim bebeğimdeki gazdı. İlk iki ay sürekli kustuğu için psikolojim bozulmuştu artık, kusup bi de aç aç uyuyordu öyle. Yani çok tecrübeli değilim ilk anneliğim ama gazını çıkarmayı öğrendim, beslendikten sonra en az yarım saat kucağımda eğimli dik tuttum, kucakta asla hop hop zıpzıp yaptırmadım,karnına elimi denk getirmedim kucaktayken, altını uyandıktan sonra aldım beslendikten sonra değil, karnını sıkan don giydirmedim bide gazını pat pat vurarak değil de aşağıdan yukarıya yavaşça sırtını okşayarak çıkarmaya çalışıyodum. Bunlara rağmen yine kustu ama azalmıştı. Reflüsü de vardı az az sık sık beslemeye çalıştım, aralarda gaz çıkardım.Geçiyor bunların hepsi zamanla🦋