Hatice_nur07 Saripapatyaannesi34 annemleri be kayınvalidemleri davet ettim menum şu şekilde fırında patates tavuk pilav salata arabaşı corbası tatlı olarakta kızımın bir yaş doğum gününe az kaldı pastayı kendim yapmak istediğim için önden bir deneme olsun diye 1 şeklinde yaş pasta yaptım sonrasında cayla cerez falan zaten cok da oturmaz gec saate kadar yeterli diye düşünüyorum 🌸
Saripapatyaannesi34 Hatice_nur07 oo çok güzelmiş ne güzel ortam keşke bizim ailelerimizde yakın olsa afiyet bal şeker olsun sizlere☺️ arabaşı çorbası demişsiniz Yozgatlı misiniz yoksa 😄
Defne0111 Saripapatyaannesi34 eşim çalışacakmış sabaha kadar kızım hasta evde tek başıma yeni yılı kutlarım artık
Saripapatyaannesi34 Defne0111 yaa çok geçmiş olsun kısmet boyleymis olsun hiç üzülmeyin sıradan bir gün zaten maksat öyle laf olsun işte 🌺
Hatice_nur07 Saripapatyaannesi34 değilim 😂 kayınvalidemin dişlerinde sıkıntı var şu ara sadece corba içiyor e hergün hergün mercimek tavuk ezogelin derken bıktı bende değişiklik olsun diye byle bişey yapıcam ilk defa yapıcam inşallah güzel olur 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Saripapatyaannesi34 Güveç yapacağım. Lavaşla yiyeceğiz. Yaş pasta aldık bugünden. İce tea, cips,çerez ☺️
Saripapatyaannesi34 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ohh süper bende güveçte karides yapayım bari güveç deyince aklıma geldi😄 afiyet olsun sizlere 🌺
[silindi] Saripapatyaannesi34 kuru domatesli bir meze yapıyorum haydari Rus salatası kadinbudu kofte Çerkez tavugu birde firinda tavuk ve pilav eger vaktim olursa pasta yada tatlı en kötü pasta aliriz
Saripapatyaannesi34 [silindi] pastayida hazır alın baya uğraştırıcı tarifler secmissiniz afiyet olsun🥰
Elfvli Saripapatyaannesi34 bir ailece yemek yiyeceğiz. Mercimek çorbası var. Kizim çökertme kebabı cok.seviyor onun için yapacağım. Rus salatası, sarma, saksuka, biber borani , cig köfte mezelerim var. Çerez , icecek, cips olur birde.
Saripapatyaannesi34 Hatice_nur07 çok güzel çorba benim eşim Yozgatlı ailesi hep yapar özellikle kışın şifadır bide acılı acılı terletir tüm soğuk algınlığını falan atar afiyet şifa olsun sizlere ☺️
Thutik Saripapatyaannesi34 kardeşler ve kuzenler bizde toplanacağız. Pandemi korkusuyla eve kapanmıştık ama bu sefer gevşettik hepimiz nedense kurallarımızı. Hindi-Kestaneli iç pilav İçli köfte Zeytinyağlı dolma Kadayıflı puf börek Buğday salatası Tarator (havuç ve kabak) Rus salatası Ananaslı semizotu salatası Avokado -yengeçli taco Hellim-domates kanepe Muhallebi Kabak tatlısı
Saripapatyaannesi34 Thutik Cok güzel menü çoğunu bende denedim harikalar😍 afiyet olsun sizlere biz eşimle tek olcaz ailelerimiz bize uzak maalesef ☹️
Thutik Saripapatyaannesi34 teşekkürler 💖 umarım sonraki yıllarınız hep coşkulu ve kalabalık geçer 🙏🏻 sizin planınız da çok samimi ve keyifli görünüyor, belki romantik bir gün bile olur. Şimdiden neşeli mutlu yıllar dilerim 🍀