Ce_Ce Nilarasu bencede siz hiç tatlı işine girmeyin,keşke tatlıyıda gelecek misafirleriniz düşünüp getirseler ne güzel olurdu değil mi 😊
Zerr Nilarasu Şerbetli değil de hafif bi tatlı yapılabilir, muhallebili bişeyler profiterol veya magnolia, irmikli dondurma demiş birisi o da güzel olabilir
Firdevs167 Nilarasu bizde dışarda ya şarap ya şampanya içeceğiz gideceğimiz mekanın menüsünde tatlı olarak baklava , künefe ve kazandibi varmış 😂 belki bi fikir olur 🥳
NefesMaviDeniz Nilarasu Şarap içenler için belki tatlı isteği gecenin ilerleyen saatlerin de uyanır ama rakı içenler için sanki akla bile gelmez 😀 Bence dışarıdan dondurma ve baklava alın derim. Rakıyı çok kaçıran olursa 1 dilim baklava her derde deva olur. Kan şekerini güzelce yükseltir :)
GiybetReis Nilarasu dilimlenmiş Elmanın üzerine türk kahvesi serpiştirip sunabilirsiniz😊 Onun haricinde rakının üzerine tatlı pek gitmez😊
DenizSerap Aha benim yılbaşı menüsüne çok benziyor 🙈 tatlı olarak ben San sebastian sipariş vermeyi düşünüyorum ya da tramisu ❣️ İyi seneler şimdiden canım ✨
Eymenegeli Ben rakinin yanina tahinli seyler seviyorum , tahin tatlisi balikdan sonrada cok guzel gidiyor 😍 Rahibli kemalpasa tatlisi , tahinli kabak tatlisi rakinin naifligini buruyor icimde bilemedim menu cok guzell .. 😍
Umutdenizinannesi Nilarasu ballı cevizli muz…keşke ben de orda olaydmm..ahh ahh Ozledm böyle güzel sofraları😟