BabyGirl bebeğim 6 aylık ve sütüm kesileli çok oldu tavsiyeleriniz içğn teşekkür ederim ancak yaşanılan yazılmıyor benim bebeğimde emmedi tek sorun sütte değil daha 2 gün önce burada sütü 1 damla gelmemesine rağmen bebeğini memeden koparamayan annenin yazısını okudum 🙄 bebek emmedi sütüm tamamen yok değildi zaten sadece foşur foşur değildi 😁 artık kafayı bozmaktan vazgeçtim arkadaşada demek istediğim buydu şükürler olsun her türlü imkanımız var mamasını alabiliyoruz çeşit çeşit biberonu var sağlığıda yerinde bize şükretmek düşüyor emzirilmeyip mamayı bile içmeden nişastalı muhallebilerle büyüyen bebekler dolu her yanımız onlar yaşamasındı o zaman😁💗😉 asla yanlış anlamadım ama sizin böyle oldu diye herkesin malesefki aynı olamıyor inanın biz profesyonel yardım bile aldık ne kadar çabaladığımızı tahayyül edemezsiniz lakin olmayınca hayır var deyip. Zorlamamak gerek şükürler olsun ben atlattım kızımın boyuda kilosuda olması gerekenin en iyi sınırında 💗