Bazen insana bir bunalmışlık geliyor emeklerinin karşılığını alamayınca. Soruyosun kendine neden bir yerde Dayım,amcam,tanıdık vs yok diye. Ama sonradan şükrediyorum iyiki yok iyiki. Bu dünya gelip geçiçi. Bu kul hakkı yiyerek bir yerlere gelenler hangi birinden helallik alacaklar kaç milyon kişiden. Sosyal medyada gördüm, kadıncağız 8 aylık gebeyken, üstüne Covid olmuşken sınava girmiş derece yapmış ama kazanamamış. Bu insan ne tarafa doğru bağırsın bu haksızlığı. Allah yardımcısı olsun haksızlığa uğrayan herkesin. Onların adamları varsa bu insanların da bir yaradanı var, o her şeyden üstün.