KonudanBagimsiz Gündemde yer bulmasına sevindim forumda.
Malesef yakın akrabam mağdurlardan biri.
Ve yine malesef o tarafın taraftarıydi.
Şuan ciddi bir çöküş ve depresyon yaşıyor.
Oyle ki 6 yaşındaki oğlunun burnu kaniyormus bu aralar stresten.
Cocuga da yansimis.
Bu akrabam cemaat senelerinde girmişti kpssye ve o zaman da cemaatin torpil olayi yüzünden atanamamışti.
Bu nedenle akp onlari bitirdiği için son derece akpyi tutuyordu.
2 cocugu oldu, zaman geçti ve yeniden denemek istedi. Yeri geldi cocuklar ihmal oldu, kendinden ödün verdi. Ve sonuç, kpssde derece, mülakatta kaldı.
Ona hep dedik bu kadar körü körüne savunma, sonucta cemaat yaptı ama kiminle kol kolaydi..
Göremedi malesef, yaşayarak öğrendi.
Bu gibi nedenlerle ben ulkemde insanimin başına gelen birçok duruma üzülemez oldum.
Artik cogu seyi hakkettiğimize inanıyorum.
Ne zaman devletten korkmayiz, devletin bizden korkmasini sağlarız, efendi biz oluruz o zaman değişir bazi seyler. Yoksa hep isimler, partiler değişmeye ama düzen aynı kalmaya devam edecek ve bunun adı mustehak olarak kalacak..