mlkk bende aptamil prematil kullanıyorum şuanda iki kutu almıştık bitirene kadar kullanacağım henüz günü de dolmadı zaten bebeğimin de . Çok yoğun bi mama aslında kullandığım ama dediğiniz gibi aventten o bile kendisi damlıyor . Lansinoh sipariş ettim eğer memnun kalmazsam Dr browns da aklımda bulunsun o zaman