ecerdogan Yaggmurr Hayır yapmadı bizde, ben dışarı çıktığım zamanlarda emziremeyeceksem eğer kullanıyorum 🤗 Zaten araştırarak almıştım Lansinoh u, ucu anne göğsü ucuna benzeyen bi uç
Bhrmcnr16 Yaggmurr bende kullanıyorum ama setini aldım öyle ters çevirince akmıyor iki küçüğü iki büyüğü var bence seninkinde hata olabilir mi böyle ters çeviriyorum 1 damla Nil’e gelmiyor ve özelliği anne memesine benzer olması o çektikçe gelmesi ondan pahalı biberon ucunu değiştirin
Yaggmurr Bhrmcnr16 videosunu atabilsem keşke öyle bişey ki fışkırarak akıyor . Bebeğim boğazına kaçırdı kaç kere mosmor oldu yüreğim ağzımda veriyorum mamayı valla . Dediğiniz gibi belki benimki hatalı
Adasarin Yaggmurr Yaggmurr Philips avent natürel mor olan akışı en düşük olan ve anne göğüs ucuna en yakın biberon ucu kesinlikle tavsiye
Adasarin Ayazmom1 bizde bundan kullandık ama tutmaları biraz zor olabilir çünkü başka uca alışmış bebek bu biraz farkli ucu
Deletedmom789 Yaggmurr ters çevirdiğinde akıyorsa defoludur canım. Bende iki tane vardı, bir tanesinin plastiği kendi kendine atıyordu, bir çeviriyorduk biberonu içindeki süt olduğu gibi dökülüyordu..
Yaggmurr Altaycenk yorumlarda hep damlatıyor yazıyordu bende lansinoh sipariş ettim şimdi bakalım o nasıl olcak
Toprakaren Yaggmurr canm bizde chicco kulandık acayip hızlı akıtıyordu annem bile şaşırmıştı normal mi aylın bak bu biberon diye hediye olarak e bebeğin kendi biborumu gelmişti onu kullanmaya karar verdik 4 aydır kullanıyorum 3 tane delik atmak zorunda kaldım okadar zor damlıyor sıcak mı diye kontrol bile edemiyorsun o derece oğlum bile kızmıştı geç bitiyor mama yoruluyor diye
Zsysrk Yaggmurr benim bebeğimde prematüre doğdu philips avent 1 numara kullandım çekmedikçe gelmiyordu biraz hızlı hızlı emdikleri için genizlerine sıçrıyo ondan kaynaklı philips aventten vazgeçmeyin derim
Yaggmurr Zsysrk benim ki çekmese de damlıyor ters çevirdiğimde . Bebeğim de çok heyecanlı emiyor ondan da olabilir yada bende ki ürün hatalı . Birde aşırı gaz yapıyor
Adasarin Yaggmurr acaba numarasını yanlış kullanıyor olabilir misiniz çünkü akislari var bu modelin biz bu ürünü satıyoruz bildiğim için söylemiştim su akisifasla olanı kullanıyor olabilir misiniz
Toprakaren Yaggmurr baby plus yazicam 06 ay olan sitesinden bak bizm ki uzun boy olan içinde mavi çubuğu var gaz oluşumu onluyor
Zsysrk Yaggmurr ürün hatalı olabilir dediğiniz gibi ben hala philips avent kullanıyorum çok hızlı çekiyorlar mama kaçacakmıs gibi emiyorlar