pandemibebegi Çok haklısınız. Aynı duygu ve düşünceleri paylaşıyorum sizinle. Bebeğinizdeki belirtilere göre antikor bebeğinize geçmiş gibi geldi bana. Ne mutlu :) Ben de hemen emzirsem mi bilemedim. Bir açıdan hemen emzirmek de avantajlı gibi görünüyor. Yan etkileri çok değilse tabi