Merhaba arkadaşlar,
Biontech ikinci dozumu olmak için dün akşam hastaneye gittim. Kapıdaki hemşire emzirdiğim için aşıdan sonra 2-3 saat emzirmemem gerektiğini söyledi ve süt sağmış mıydın dedi. Ben direk emzirebileceğimi düşünüyordum. Hemşire öyle deyince aşı olamadım. Size de sormak istedim. Siz biontech aşısından sonra hemen emzirdiniz mi? Bir yan etki oldu mu bebeğinizde? Bir de süt sağma makinem var ama evde bebeğimle olduğumdan hiç sağma gereği duymamıştım. Süt sağdığımda biberonla versem meme reddi olur mu acaba? Nasıl vermeliyim sütümü? Bebeğim 3 aylık.