İdrarda kanama oluyo idrar yoku enfeksiyonunda. Anlattıklarınız ilerlemiş idrar yolu enfeksiyonuna benziyo. Ürolojiye görünün. Kanama olduğu için böbreklere de bakarlar. Kanama oluyo. Benim baya baya adet olur gibi kanama olmuştu sistitte. Çok zor ilelerse böbreklerinize zarar verir. Bir an önce doktora gidin. Benim idrarım çamur gibiydi . Geçmiş olsun