Kereminannesiii 2bebeannesiii ağrılar olabilir. Diğeri hakkında fikrim yok. Oğlumda benimde her an adet olacakmışım gibi ağrım oldu. İkinci gün test yaptım pozitifti. Adetiniz erken başlamış olabilir mi
Feyyyzza 2bebeannesiii yakınmı eczane? İki üc tane maske tak üst üste. Ellerine eldiven fln tak bilemedim o sekilde 5 dk git gel. Mecbur napcan
Wolverine 2bebeannesiii enfeksiyon geçiriyor olabilirsin. Gecikme olursa reglinde yine de test yap bence
AA201207 2bebeannesiii sistitte lekelenme yada akıntı yaşamadım hiç. Öyle bir belirtisi olduğunu da duymadım gebelik olabilir 🤷🏻♀️
2bebeannesiii BabyYoda kaşıntım varken akıntım yoktu ama bembeyaz akıntım vardı . Kaşıntı geçtikten sonra bu beyaz akıntıyla beraber pespembe bi leke gelmeye başladı ama çok az yani çamaşırıma bulaşmıyo sadece peçeteye geliyo .
Dilaylaa Mantar da olabilir sistit de enfeksiyonda 🤷 hepsi olabilir test yapmak lazım erken gebelik testi .
betulbayar32 2bebeannesiii agrın yanman varsa belki idar yolu enfeksiyonuda olabilir ben enfeksiyon kaptığımda sarı beyaz akıntım geliyordu
limonkolonyasi 2bebeannesiii evlendiğim ilk zamanlar olmuştu sürekli idrara çıkma ağrı falan ve kanlı gelmeye başlayınca gece acile gitmiştik sistik demişlerdi kan geliyordu resmen
Traveler_Mom 2bebeannesiii idrar yolu enfeksiyonu ve sistit olduğu zamanda lekelenme olabiliyor. Kan tahlili veya gebelik testi yapın. Getir uygulamasından isteyin test rahatlarsınız.
Lavininannesi33 2bebeannesiii Bende hamileyken o şekilde kanama oldu regl oldum sandım ama ertesi gün kesildi tuvalete gitme konusunda hiç girmiyorum en son kapısının önünde yatacaktm🙈😂 meğerse hamileymişim ve şuan kızım 5 aylık 🥰Allah gönlünüze göre versin 🙏🥰
2bebeannesiii Lavininannesi33 Benim lekelenmem bi kaç gündür devam ediyo ama tuvalete her girdiğimde değil . Amiin 🤲