Duyulurum eminemre99 kaç yaşındasınız, genç insanlara iki yıl ara vermeleri önerilir. Ama mesela 35in üstünde olan birine bir yıl ara vermesi yeterli bulunur çünkü zaten muhtemelen o son çocuk olacak ve risk de artıyor. Can sıkacak bir durum yok :)
eminemre99 Tazeanne0134 maşallah canım biz ikimci benehi düşünüyoruz canm doktor iki yıl dolsun diyor da onun için böyle bir post açtım ama genkle bir sürü kadın doğum yapmis inşallah sağlıklı inslalah hayırlı olur sağlıcakla olur canım yaa duanet bana da hayırlı ise olsun canım yani kaç aylikken hamile olduğunuz öğrendiniz kı canım
Tazeanne0134 eminemre99 İnşallah sağlıkla nasip etsin Rabbim 20.ayına girmeden 2 gün önce öğrenmiştim canım şimdi ben 18+6 haftalık hamileyim oğlumda ocak 15de 2 yaşını dolduruyor inşallah Aralarında 28-29 ay olacak
Duyulurum eminemre99 doğum gününüz kutlu olsun 😍 en güzel zaman 😄 30da tekrar bir anneliğinixi tazelersiniz inşallah 🌼
eminemre99 Bety maşallah canım sen şuan doğum yaomissin hani benim kızım tam 17 aykik bu aralar doğum yapmışn ben sadece dusunuyirum eşimde istiyor bakalım nasip Allah’ım ne zaman kısmet eder bilmiyorum canım ya yeter ki hayırlısı olsun 😘
TospikOglusum eminemre99 Canm benim doktor snaa sağlıklı olduğu için 2yiki doldurmani önermiş yoksa hemen hamile kalanlarda var ya doğum yaptıktan sonra .eğer cok istyrsan olur tabi ins ama ben olsam (yani ikinci çocuğu dusunsem çocuğumun en az 2.5yqsini doldurmasını beklerdim
eminemre99 TospikOglusum anladım canım benim evet doğru canım iyke soykedi evet hani bizde öyle deneyelim dedim oyke düşünüyoruz bakalım Allah’ım ne zaman kısmet eder bilmiyorum belki olur anca ikincinin doğumu 2. Buçuk yaşında olur 😘❤️
susiron eminemre99 ilk evladım 2 yaşına bastı ben ikinci kez sezeryanla anne oldum .Dikişler konusunda sorun yaşamadım .
Defnolita eminemre99 yani şöyle söyleyeyim kırkım çıktıktan sonra kendi doktoruma gitmiştim muayene olmak için.O zaman bana altı ay hamile kalma sakın dedi.Ama benim yaşım 38 olduğu için öyle demiş olabilir bilemiyorum.Kızım 17 aylık bu arada.Rabbim hayırlısını versin🤲🏻
Fadime5 eminemre99 ben 4 sene sonra hamile kaldım kendimi ancak hazır hissettim hem ilk oğlum açısından wc yi öğrendi yemek yemeyi öğrendi şükür hem biraz da korktum açıkçası disikler de sıkıntı olur diye doktorlarda 2 sene diyor zaten
eminemre99 Tazeanne0134 maşallah canım benim Allah’ım hayırlı sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah siz hamilesin iz ya bana da dua edin insallah ❤️❤️❤️ ama maşallah aralari iyi o zamana ilk bebeğiniz tuvalti öğrenir belki hani ya da bir iki ay sonra benim de hani düşüncem bu idi bakalım canım Allah’ım ne veirrse hayırlısını versin
Kalbimmm mertalibrother valla orasını daha tam çözemedim ama şuan kızım 9 ay 19 günlük benim doğuma tam 5 haftam var sezeryan olduğu icin birazda erken yani 38 hafta da doğum olacak