eminemre99 o dikişlerin rahmin tamamen kendini toparlamasi için söyleniyor 2 yıl diye. Sezeryan zaten bir ameliyat ve riskli. Sezeryan sayısı arttığında da risk artıyor. Arası yakın ise daha da artıyor. Bu riskleri minimuma indirmek için 2 yıl diyorlar. Benim mesela 5.2 ve 1 yaşlarında oğullarım. 3 ünde sezeryan. Küçüklerin arası 12 ay. 3 aylıkken hamile kalmıştım. Doktorum riskli ama sorun yok diye beni rahatlatıyordu. Diğer gören doktor hemşireler delirmiş olmalısın bile diyen oldu. Hem 3 hem çok yakındı. Ama sonuç olarak bir sorun olmadı. Olabilir yani. Şuan düşünüyorsanız olur. Doğduğunda araları 2 yasa yakın olur. Hem bebeğiniz büyümeden kardeşi de doğar beraber gerçekten daha kolay büyüyorlar. Büyütüp tekrar başa dönmek daha zor. Doğurur ikisini birden büyütür doğum defterini kapatırsiniz artık