Merve50 Ttugbaa canım bende normal beşik var ama şu şekilde söyleyeyim yavaştan dizinde sallama modunu unutturmaya çalış salla dur yöntemi ile sonra emin ol istediğin her yerde yatacaktir benim oğlum da öyleydi en son dayanamadim bıraktırdım şimdi her şekilde beşiğinde uyuyor 6.5 aylık bu arada
musmustlu Gozzzde1 önceden emzirerek uyuturdum sonradan baktım artık uykuya geçme süresi arttı emzirmekten göğüslerim yara oldu. Google ve YouTube dan yatır kaldır tekniğini araştırdım. İlk başta akşam uykusu için yaptım. Akşam yatma saatinde rutinlerimizi uyguladık emzirdim ama bu sefer uyumasını bekledim beşiğe yatırıp salladım. İlk başlarda kalkmaya çalıştı ben tekrar yatırdım o kalktı ben yatırdım derken sıkıldı ağladı. Kucağıma aldım sakinleştirdim tekrar yatırdım tekrar kalktı ben yatırdım o kalktı ağladı kucağıma aldım sakinleştirdim beşiğe yatırdım salladım derken uykuya daldı. Ama bizim beşiğimiz park şeklinde değil. Sadece oyunsuz oyuncaksız dikkat çeken ve ses çıkaran bir şey yok. Dikkatini dağıtmaması uykuya daha kolay dalması için
musmustlu musmustlu Ttugbaa yanlışlıkla uyumasını bekledim yazmışım. Uyumasını beklemedim yazacaktım üzgünüm
Gozzzde1 musmustlu teşekkür ederim :) peki bu şekilde ilk günler yatır kaldır tekniği ne kadar sürdü? Zamanla süre azaldı değil mi?
Yusufagahinannesi Ttugbaa doğduğundan beri beşikte 5 ay anne yanı beşikte yattı şimdi 2 aydır park yatakta
musmustlu Gozzzde1 kesinlikle evet. İlk akşam %100 zorlandık. Bildiğim duaları ve inşirah suresi okuyarak sakin kalmaya çalıştım. İkinci akşam % 80’e indi zorluk derecesi. 3 akşam %60’a düştü. Hatta kucağıma alıp sakinleştirmem bile gerekmedi. Bir iki kez kalkmak istedi tekrar yatırdım. Ben kucağıma alıp sakinleştirmeden uykuya daldı. Yarın inşallah 4. Akşamımız olacak. Tabi bu sayede uzun süre emzirmem gerekmedi. Göğsümü boşalttığı anda beşiğe yatırdım. Ve çok şükür elhamdulillah göğüslerimin acısı da azalmaya başladı. İlk çocuk acemilik oluyor. İkinci çocukta bu tekniği direk uygulamaya başlayacağım inşallah. Sadece kendine güven ve pes etme devamı geliyor 🤗
Gozzzde1 musmustlu ay inşallah kolay geçmiştir geceniz :) beni en çok ilk gece korkutuyor sanırım 2-3 saat uğraşırız biz bir uyku için :)
MasalMomy Ttugbaa Geç bile kalmışsınız. 10 günlükten sonra her gece yanımızda yatağında yattı (anneyanıbeşik). Hiç ortamızda yada bizimyatakta uyumaz bazen babası yatırmak istiyor yanına yinede yatağına gidiyor alıştı yatağına 18 aylık
BalBademmmmmm Ttugbaa Bizim anne yanı beşiğimiz var yatağıma bitişik, uyutup oraya alıyorum, o kadar büyük rahatlık ki. Yatağa alıştırmadım çünkü eşim deli yatar korkuyorum. Sizde yavaş yavaş alıştırın bence beşiğine