38 gün oldu doğalı kızım
Doğduğundan beri beşiğinde yatıyor park beşik bizimde
Gündüzleri salona alıyorum babynest içinde reflü yatağında yatırıyorum
Gündüz de yatırırım da odamızda maalesef rutubet var
O havaya daha fazla maruz kalmaması için salona alıyorum gündüz